Formulář 02 - Oznámení o zakázce

Název formuláře Oznámení o zakázce
Evidenční číslo formuláře ve Věstníku VZ: 7402020061446
Formulář navazuje na/opravuje formulář: [7302010061446] 02: Oznámení o zakázce


Směrnice 2004/18/ES

ODDÍL I: VEŘEJNÝ ZADAVATEL

I.1) NÁZEV, ADRESA A KONTAKTNÍ MÍSTO/MÍSTA
Úřední název:
Město Vrchlabí
Identifikační číslo:
00278475
Poštovní adresa:
Zámek 1
Obec:
Vrchlabí
PSČ:
54301
Stát:
CZ
Kontaktní místo:
Městský úřad Vrchlabí, Zámek č.p.1, Vrchlabí
Tel.:
+420 499405332
K rukám:
Bohumila Břešťovská
       
E-mail:
brestovskabohumila@muvrchlabi.cz
Fax:
+420 499403310
Internetové adresy (jsou-li k dispozici)
Obecná adresa veřejného zadavatele (URL):
http://www.muvrchlabi.cz
Adresa profilu kupujícího (URL):
https://zakazky.muvrchlabi.cz/profile_display_2.html
Elektronický přístup k informacím (URL):
https://zakazky.muvrchlabi.cz/vz00000011
Elektronické podání nabídek a žádostí o účast (URL):
Podrobnější informace uveďte v příloze A
Další informace lze získat:
 
 
Zadávací dokumentaci a další dokumenty (včetně dokumentů k soutěžnímu dialogu a k dynamickému nákupnímu systému) lze získat:
 
 
Nabídky nebo žádosti o účast musí být zaslány:
 
 

I.2) DRUH VEŘEJNÉHO ZADAVATELE
 
 

I.3) HLAVNÍ PŘEDMĚT ČINNOSTI

I.4) ZADÁNÍ ZAKÁZKY JMÉNEM JINÝCH VEŘEJNÝCH ZADAVATELŮ
Veřejný zadavatel zadává zakázky jménem jiných veřejných zadavatelů
(pokud ano, další informace o těchto veřejných zadavatelích je možno uvést v příloze A

ODDÍL II: PŘEDMĚT ZAKÁZKY

II.1) POPIS
II.1.1) Název přidělený zakázce veřejným zadavatelem
Rozšíření průmyslové zóny Vrchlabí-jih-zhotovitel stavby-Fotbalový areál Vejsplachy
II.1.2) Druh zakázky a místo provedení stavebních prací, místo dodávky nebo plnění
(vyberte pouze jednu kategorii - stavební práce, dodávky nebo služby - která nejlépe odpovídá danému předmětu zakázky nebo nákupu(ů))
jakýmikoliv prostředky v souladu s požadavky stanovenými veřejným zadavatelem
 
Kategorie služeb:
č.
(pro kategorie viz příloha C1)
Hlavní místo provádění stavebních prací, místo dodání nebo plnění: Vrchlabí
Kód NUTS CZ052 Kód NUTS
Kód NUTS Kód NUTS
II.1.3) Informace o veřejné zakázce, rámcové smlouvě nebo dynamickém nákupním systému (DNS)
II.1.4) Informace o rámcové smlouvě (je-li to relevantní)
Počet
nebo (je-li to relevantní) maximální předpokládaný počet účastníků rámcové smlouvy

Doba platnosti rámcové smlouvy:
v letech: nebo v měsících:
Důvod, proč doba platnosti rámcové smlouvy překračuje čtyři roky:

Celková předpokládaná hodnota zakázek po celou dobu platnosti rámcové smlouvy (je-li to relevantní, pouze číselné údaje):
Uveďte odhadovanou hodnotu bez DPH:
   
Měna:
NEBO rozsah:
mezi a
Měna:
Četnost a hodnota zakázek, keré mají být zadány (uveďte pokud je možné):
II.1.5) Stručný popis zakázky nebo nákupu(ů):
Novostavba fotbalového areálu včetně napojení na technickou a dopravní infrastrukturu. Součástí areálu je 1x hlavní travnaté fotbalové hřiště, 1x tréninkové fotbalové hřiště s umělým trávníkem 3. generace, lx menší tréninkové travnaté hřiště, atletický ovál s umělým povrchem, tribuna včetně zázemí pro sportovce, obslužný objekt a ostatní doprovodné stavby, dopravní infrastruktura - přístupové chodníky, parkoviště, lávka pro pěší, úprava okružní křižovatky, inženýrské sítě - vodovod, kanalizace, elektro a ostatní areálová technická infrastruktura.
II.1.6) Společný slovník pro veřejné zakázky (CPV)
 
Hlavní slovník
Doplňkový slovník (je-li to relevantní)
Hlavní předmět
45212200-8
 
Další předměty
 
 
 
 
II.1.7) Informace o Dohodě o veřejných zakázkách (GPA)
Na zakázku se vztahuje Dohoda o veřejných zakázkách (GPA)
II.1.8) Části zakázky (pro údaje o částech zakázky použijte přílohu B tolikrát, kolik je částí zakázky)
Rozdělení zakázky na části:
Pokud ano, nabídky mohou být předkládány pro
II.1.9) Informace o variantách
Budou přijímány varianty

II.2) MNOŽSTVÍ NEBO ROZSAH ZAKÁZKY
II.2.1) Celkové množství nebo rozsah (včetně všech částí zakázky, obnovení zakázek a opcí, je-li to relevantní)
(je-li to relevantní, pouze číselné údaje)
Uveďte odhadovanou hodnotu bez DPH:
124 000 000
Měna: CZK
nebo
rozsah: mezi a Měna:
II.2.2) Informace o opcích (je-li to relevantní)
Opce
Pokud ano, uveďte popis těchto opcí:
Je-li znám, uveďte předběžný harmonogram, kdy mohou být tyto opce uplatněny:
v měsících:     nebo dnech:     (ode dne zadání zakázky)  
II.2.3) Informace o obnovení zakázek (je-li to relevantní)
Tuto zakázku lze obnovit
 
Počet možných obnovení (je-li znám):   NEBO rozsah: mezi   a 
 
Je-li známo, uveďte v případě obnovitelných zakázek na dodávky či služby předpokládaný harmonogram pro následné zakázky:
 v měsících:   nebo dnech:    (ode dne zadání zakázky)

II.3) DOBA TRVÁNÍ ZAKÁZKY NEBO LHŮTA PRO DOKONČENÍ
Doba trvání v měsících:   nebo dnech:   (ode dne zadání zakázky)
nebo
Zahájení
31/03/2014 (dd/mm/rrrr)  
Dokončení
31/10/2014 (dd/mm/rrrr)  

ODDÍL III: PRÁVNÍ, EKONOMICKÉ, FINANČNÍ A TECHNICKÉ INFORMACE

III.1) PODMÍNKY VZTAHUJÍCÍ SE K ZAKÁZCE
III.1.1) Požadované zálohy a záruky (je-li to relevantní)
Zadavatel požaduje jistotu dle §67 ZVZ ve výši 500 000.00 Kč ( CZK)( Pětsettisíckorunčeských)

III.1.2) Hlavní podmínky financování a platební podmínky, případně odkaz na příslušná ustanovení, která tyto podmínky upravují
Zadavatel neposkytuje zálohy na cenu díla, splatnost faktur 90 dnů. Část ceny díla ve výši 30 mil. Kč bez DPH - lhůta splatnosti do 30.6.2015. Ostatní podmínky financování a platební podmínky jsou obsaženy v zadávací dokumentaci.

III.1.3) Právní forma, kterou musí mít seskupení dodavatelů, jimž bude zakázka zadána (je-li to relevantní)

III.1.4) Další zvláštní podmínky (je-li to relevantní)
Plnění zakázky podléhá zvláštním podmínkám
Pokud ano, uveďte popis těchto zvláštních podmínek

III.2) PODMÍNKY ÚČASTI
III.2.1) Profesní kvalifikační předpoklady dodavatelů, včetně požadavků týkajících se registrace v profesních nebo jiných rejstřících
Informace a doklady nezbytné k posouzení, zda byly požadavky splněny:
Základní kvalifikační předpoklady dle § 53 ZVZ.
Profesní kvalifikační předpoklady v rozsahu dle §54 písm. a), b) a d) ZVZ.
Předpoklad dle § 54 písm. d) ZVZ - odborná způsobilost - splní uchazeč doložením autorizace dle zák. č. 360/1992Sb. v oborech pozemní stavby a dopravní stavby
III.2.2) Ekonomická a finanční způsobilost
 
Informace a doklady nezbytné k posouzení, zda byly požadavky splněny:
Čestné prohlášení o ekonomické a finanční způsobilosti uchazeče splnit veřejnou zakázku
Minimální úroveň případně požadovaných standardů:
(je-li to relevantní)
III.2.3) Technická způsobilost
 
Informace a doklady nezbytné k posouzení, zda byly požadavky splněny:
technické kvalifikační předpoklady dle § 56 odst.3, písm. a) a c) ZVZ v tomto rozsahu: a) seznam nejméně pěti (5) dokončených staveb v posledních pěti (5) letech, provedených uchazečem, z toho: - nejméně jedna (1) dokončená stavba objektu občanské vybavenosti či bytové výstavby s finančním objemem stavebních prací realizovaných uchazečem v minimální výši 60 mil. Kč bez DPH, - nejméně jedna (1) dokončená stavba objektu občanské vybavenosti či bytové výstavby s finančním objemem stavebních prací realizovaných uchazečem v minimální výši 30 mil. Kč bez DPH, - nejméně jedna (1) dokončená stavba objektu obdobného charakteru s plochou zastřešení min. 100 m2. Za stavbu objektu obdobného charakteru se v tomto případě považuje realizace trvalé stavby s konstrukcí zastřešení textilní membránou.- nejméně jedna (1) dokončená stavba fotbalového hřiště pro soutěžní utkání s umělým trávníkem III. generace se zásypem a zapracováním křemičitého písku a granulátu s atestací FAČR ( ČMFS) - nejméně jedna (1) dokončená stavba fotbalového hřiště pro soutěžní utkání s přírodním trávníkem s vegetační vrstvou,
včetně osvědčení objednatelů o řádném plnění stavebních prací nejméně v rozsahu shora uvedených staveb, které musí zahrnovat cenu, dobu a místo provádění stavebních prací a musí obsahovat údaj o tom, zda byly tyto stavební práce provedeny řádně a odborně b) seznam osob odpovědných za realizaci stavebních prací dle této veřejné zakázky, který musí obsahovat:
pokračování textu je uvedeno v oddíle VI: doplňující informace část VI.3) Další informace
Minimální úroveň případně požadovaných standardů:
(je-li to relevantní)
III.2.4) Informace o vyhrazených zakázkách (je-li to relevantní)
 
 

III.3) PODMÍNKY VZTAHUJÍCÍ SE NA ZAKÁZKY NA SLUŽBY
III.3.1) Informace o vyhrazení určité profesi
Poskytování dané služby je vyhrazeno určité profesi
Pokud ano, uveďte odkaz na příslušné právní nebo jiné předpisy:
III.3.2) Zaměstnanci odpovědní za provedení služby
Právnické osoby by měly uvést jména a profesní kvalifikace zaměstnanců odpovědných za provedení dané služby

ODDÍL IV: ŘÍZENÍ

IV.1) DRUH ŘÍZENÍ
IV.1.1) Druh řízení
Odůvodnění volby urychleného řízení:
Někteří zájemci již byli vybráni (je-li to vhodné v rámci některých druhů vyjednávacího řízení)
(pokud ano, uveďte jména a adresy již vybraných zájemců v oddílu VI.3 Další informace)
Odůvodnění volby urychleného řízení:
IV.1.2) Omezení počtu zájemců, kteří budou vyzváni k podání nabídek nebo k účasti
(užší a jednací řízení, soutěžní dialog)
Předpokládaný počet zájemců
   
nebo
Předpokládaný minimální počet
a, je-li to relevantní, maximální předpokládaný počet
Objektivní kritéria pro výběr omezeného počtu zájemců:
IV.1.3) Snížení počtu zájemců během vyjednávání nebo dialogu (vyjednávací řízení, soutěžní dialog)
 
Použití vícekolového řízení, během něhož dochází k postupnému snížení počtu hodnocených variant nebo nabídek
 

IV.2) KRITÉRIA PRO ZADÁNÍ ZAKÁZKY
IV.2.1) Kritéria pro zadání zakázky (označte prosím příslušnou možnost)
nebo
 
 
Kritéria
Váha
1.
2.
3.
4.
5.
Kritéria
Váha
6.
7.
8.
9.
10.
IV.2.2) Informace o elektronické dražbě
Bude použita elektronická dražba
 
Pokud ano, (ve vhodných případech) uveďte další informace o elektronické dražbě:

IV.3) ADMINISTRATIVNÍ INFORMACE
IV.3.1) Spisové číslo přidělené veřejným zadavatelem (je-li to relevantní)
11-2013
IV.3.2) Předchozí zveřejnění týkající se stejné zakázky
(pokud ano)
         
   
Číslo oznámení v Úř. věst.:
ze dne (dd/mm/rrrr)
 
Číslo oznámení v Úř. věst.:
ze dne (dd/mm/rrrr)
Číslo oznámení v Úř. věst.:
ze dne (dd/mm/rrrr)
IV.3.3) Podmínky pro získání zadávací dokumentace a dalších dokumentů nebo dokumentace soutěžního dialogu (v případě soutěžního dialogu)
Lhůta pro doručení žádostí o dokumentaci nebo pro přístup k dokumentům
Datum: (dd/mm/rrrr) Čas: (hh:mm)

Dokumentace za úplatu

Pokud ano, uveďte cenu (pouze číselné údaje)
Měna:
Podmínky a způsob platby:
IV.3.4) Lhůta pro doručení nabídek nebo přijetí žádostí o účast
Datum: 14/02/2014 (dd/mm/rrrr) Čas: 09:00 (hh:mm)
IV.3.5) Datum odeslání výzev k podání nabídek nebo k účasti vybraným zájemcům (je-li známo, v případě omezeného a vyjednávacího řízení a soutěžního dialogu)
Datum: (dd/mm/rrrr)    
IV.3.6) Jazyk nebo jazyky, ve kterých mohou být nabídky nebo žádosti o účast vypracovány
Jiné:
IV.3.7) Minimální doba, po kterou je uchazeč svou nabídkou vázán
Do: 30/09/2014 (dd/mm/rrrr)
NEBO doba trvání v měsících:
nebo dnech:
(od uplynutí lhůty pro podání nabídek)
IV.3.8) Podmínky pro otevírání nabídek
Datum: 14/02/2014 (dd/mm/rrrr)
Čas:
10:30 (hh:mm)
(je-li to relevantní) Místo:
Městský úřad Vrchlabí, Zámek č.p.1, 543 01 Vrchlabí, velká zasedací síň, II. nadzemní podlaží
Osoby, které jsou oprávněny být přítomny při otevírání nabídek (je-li to relevantní)
 
(pokud ano) Další informace o oprávněných osobách a otevírání nabídek:

ODDÍL VI: DOPLŇUJÍCÍ INFORMACE

VI.1) INFORMACE O OPAKOVÁNÍ ZAKÁZEK (je-li to relevantní)
Jde o opakovanou zakázku
Pokud ano, uveďte předpokládané datum zveřejnění dalších oznámení:
(dd/mm/rrrr)
VI.2) INFORMACE O FINANCOVÁNÍ Z PROSTŘEDKŮ EVROPSKÉ UNIE
Zakázka se vztahuje k projektu a/nebo programu financovanému z prostředků Evropské unie
Pokud ano, uveďte odkaz na tyto projekty a/nebo programy:
VI.3) DALŠÍ INFORMACE (je-li to relevantní)
pokračování textu z oddílu III: Právní, ekonomické, finanční a technické informace, část III.2 .3) Technická způsobilost:
Min. 1 osoba odpovědná za vedení realizace příslušných stavebních prací – VŠ stavebního charakteru, 5 let odborná praxe, plynulá znalost češtiny slovem i písmem, autorizace dle zákona č. 360/1992 Sb. v platném znění o výkonu povolání autorizovaných architektů a o výkonu povolání autorizovaných inženýrů a techniků činných ve výstavbě v oboru pozemní stavby, zkušenost při realizaci min. 2 stavebních prací obdobného charakteru na pozici vedoucího projektu nebo hlavního stavbyvedoucího v investičním rozsahu minimálně 60 mil. Kč/stavba, 1 hlavní stavbyvedoucí – VŠ stavebního charakteru, 5 let odborné praxe, plynulá znalost češtiny slovem i písmem; účast na realizovaných projektech - pozice hlavního stavbyvedoucího min. u 1 stavby obdobného charakteru v investičním rozsahu minimálně 50 mil Kč/stavba , 1 zástupce hlavního stavbyvedoucího - VŠ nebo SŠ stavebního charakteru, odborná praxe min. 5 let, plynulá znalost češtiny slovem i písmem; účast na realizovaných projektech - pozice stavbyvedoucího u 1 stavby obdobného charakteru v investičním rozsahu minimálně 30 mil Kč na jednu akci.
Uchazeč prokáže splnění tohoto kvalifikačního předpokladu předložením seznamu shora uvedených osob obsahujícího jméno, příjmení, datum narození, doložení nejvyššího dosaženého vzdělání, autorizace v oboru pokud je požadována, údaj o odborné praxi se zaměřením na splnění shora uvedených požadavků u každé osoby, včetně identifikačních údajů příslušné stavby a kontaktního údaje pro ověření zařazení této osoby na stavbě

VI.4) ODVOLACÍ ŘÍZENÍ
VI.4.1) Subjekt odpovědný za odvolací řízení
Úřední název:
Úřad pro ochranu hospodářské soutěže
Poštovní adresa:
tř. Kpt. Jaroše 7
Obec:
Brno
PSČ:
604 55
Stát:
CZ
E-mail:
posta@compet.cz
Tel.:
+420 542167811
Internetová adresa (URL):
http://www.compet.cz
Fax:
+420 542167115

Subjekt odpovědný za mediační řízení (je-li to relevantní)
Úřední název:
Poštovní adresa:
Obec:
PSČ:
Stát:
E-mail:
Tel.:
Internetová adresa (URL):
Fax:

VI.4.2) Podání odvolání (vyplňte prosím bod VI.4.2 NEBO podle potřeby bod VI.4.3)
Přesné informace o lhůtách pro podání odvolání:
Podmínkou pro podání návrhu k ÚOHS je podání námitek k zadavateli, které je nutné doručit do 15 dnů ode dne, kdy se dodavatel dozvěděl o úkonu zadavatele, který napadá. Zadavatel je povinen námitky vyřídit do 10 dnů. Návrh je nutné doručit ÚOHS i zadavateli do 10 dnů od doručení rozhodnutí zadavatele o námitkách nebo do 25 dnů od odeslání námitek, pokud zadavatel o námitkách nerozhodl.

VI.4.3) Subjekt, u kterého lze získat informace o podání odvolání
Úřední název:
Poštovní adresa:
Obec:
PSČ:
Stát:
E-mail:
Tel.:
Internetová adresa (URL):
Fax:
VI.5) DATUM ODESLÁNÍ TOHOTO OZNÁMENÍ:
14/01/2014 (dd/mm/rrrr)

Aktuální seznam příloh